Grue Sparebank har en kulturdrevet organisasjon og våre verdier er svært viktige for oss. Det gjenspeiler jobben vi daglig gjør sammen med våre kunder og kollegaer.
- Vi skal være det selvfølgelige valget på bank og forsikring
- Kundetilfredshet – Vi investerer i kompetanse og trivsel for å skape kundeopplevelser i verdensklasse
- Endringsvillig – Fremtidsrettet tankesett med fokus på utvikling av vår arbeidsplass
- Personlig suksess – hos oss er det lov å være god
- Medarbeiderne er bankens viktigste konkurransefortrinn
- Kan du identifisere deg med våre verdier ovenfor?
Dine arbeidsoppgaver som vikar kundeservice
- Proaktiv betjening av drop-in kunder både fysisk og gjennom digitale kanaler
- Yte service, og hjelpe kunden til å forstå sine egne behov
- Veilede kunden i bruk av digitale løsninger
- Bruke kreativiteten til å skape gode kundeopplevelser
- Gjennomføre gode kundemøter
- Jobbe i team og nå felles mål
- Være en god ambassadør for banken i alle sammenhenger
Hvem er du?
- Tar initiativ til å se helheten hos alle kunder
- De som kjenner deg beskriver deg som utadvendt, selvstendig og positiv
- Du kommuniserer godt med andre og du liker salg
- Motiveres av kontinuerlig utvikling og læring
- Du er proaktiv og har en «det får jeg til!» -mentalitet
- Har en ryddig økonomi
Om arbeidsgiveren
Grue Sparebank har en sterk posisjon og er en viktig samarbeidspartner i lokalsamfunnet.
Vi er en veldrevet bank i god utvikling med historie fra 1863.
Banken har hovedkontor på Kirkenær og avdeling på Flisa og i Elverum. Banken er medeier i Eika Gruppen AS og er leverandør av egne finansielle produkter og et bredt spekter av produkter fra Eika.
Interessert?
Kortfattet søknadstekst, vitnemål og CV sendes jhs@gruesparebank.no.
Søknadsfrist: 15 februar 2023.